Kaikki rakentamasi kilpa-autot ovat sinun jatke. Ja aivan kuten sinä olet jatkoa autollesi, niin olet myös laajennus rakennuksellesi. Tätä varten on järkevää ponnistella kaikin tavoin varmistaaksesi, että koneesi toimii mahdollisimman hyvin.

On olemassa joitain yksinkertaisia ​​ohjeita, joita voit noudattaa taataksesi, että kilpa-auto on mahdollisimman nopea.

Anna sille kaikkesi – ja vähän enemmän

Kaikkien rakennettujen kilpa-autojen kanssa tulee aina olemaan jotain ylimääräistä, joka voidaan tehdä sen nopeuttamiseksi. Ehkä voit sijoittaa vahvemman turvavyön tai vahvemman kytkimen. Voit jopa käyttää painoa ja muita häiritseviä apuvälineitä kompensoimaan keskimääräistä hitaampaa autoa.

Sillä on yleensä järkevää antaa jokainen unssi vaivaa, jos rakentamasi kone on tarkoitettu menemään niin nopeasti kuin haluat. Muuten ylimääräinen paino ja häiriötekijät hidastavat sinua.

Paino

Vaikka aloittelijan kilpailijan ei pitäisi huolehtia itsestään, paino on ehdottomasti otettava huomioon kilpa-autoa rakennettaessa. Vararenkaan lisätty paino voi hidastaa asioita vakavasti. Jos et ole varma koneesi painorajoista, on hyvä erehtyä varovasti ja tehdä mitään, joka on enemmän kuin pakkauksen keskellä.

Kytkin

Paino, paino, paino. Ensimmäisten on oltava rajoitettuja tietyssä määrin. Jälkimmäinen voi vaatia vähän vaivaa oikeanlaisen kytkimen saamiseksi.

Kilpa-autosi kytkimen tulisi olla parasta laatua. Vuodot, väärä suuntaus ja taipuminen voivat kaikki saada kytkimen kuivumaan, tekemään siitä käyttökelvottoman tai mikä vielä pahempaa, epäonnistumaan kokonaan.

Kytkimen asennus on erityisen kriittinen. Hyvin rakennetuilla kilpa-autoilla on usein erityiset kytkinvaatimukset, jotka on täytettävä, ja yksinkertaisesti huonon tai väärin asennetun kytkimen kytkeminen johtaa usein pudotettuun sisäänmenoon tai pahempaa.

Valittavana on monia kytkinbrändejä, ja vie aikaa oppiaksesi siitä, mitä saat maksamallesi rahamäärälle.

Hinta

Teräksiset kilpa-autot ja vastaavat tarvitsevat hienosäädettyjä moottoreita, korkean kulutuspinnan renkaita ja muita asetuksia, jotka eivät rajoita ihmisen voimaa koneen ohjaamisesta. Aggressiivinen ajotapa ja tiukka ohjaus johtavat maan jakamiseen. Budjettisi on siis oltava mahdollisimman vahva.

Asiakkaat ovat usein halukkaita eroon käteisestä auttaakseen heitä saamaan etua kilpailussa. Tämä voi johtaa alkuun dollarin maksamiseen osista ja päivityksistä, ja se on punnittava, kun määritetään paras paketti rahallesi.

Aloita vakiosta

Vaikka jotkut ihmiset pitävät houkuttelevana joidenkin suosituimpien luokkien määräävää asemaa, on silti jotain erityistä, kun aloitat kadun törmäämisen jotain niin henkilökohtaista ja erottuvaa kuin ratsastuksesi. Kyse on ilmaisusta, suorituskyvystä ja henkilökohtaisista saavutuksista.

Varastosta alkaen ei ole järkevää. Jos haluat kaistan olevan yhtä virallinen kuin ajettava kilpa-auto, aloita alemmalla koneella, joka näyttää kuka olet.

Älä polta venettä

Veneen omistajat, ratsastajat, kuljettajat ja järjestäjät ovat tottuneet tiettyyn kaaokseen. Tällainen kaaos, joka jättää vaatteesi tuoksuvan kuin se voisi olla 15 astetta kylmempi ulkona kuin luulit heidän olevan. Mutta se on vain osa kilpailua niille, jotka rakastavat sitä.

Tutki koneesi. Opi kaikista osista, jotka saattavat harkita kunnostusta, ja selvitä, mitä voit tehdä pitääkseen osat kärjen päällä. Mikään ei pilaa kilpailua sen alkamisen jälkeen, kuten huono moottori tai moottori, joka vaikuttaa lunastuksen ulkopuolella.

Renkaat

Renkaat ovat pintaa, jolla kone ajaa. Oikeiden rengastuotteiden antaminen on hyvin epätodennäköistä, että oikeat ajo spektrin väärässä päässä. On myös erittäin epätodennäköistä, että nautit hymystä taputtaaksesi renkaita koneellesi, jos kulutuspinnat ovat liian vanhoja ja niillä on mahdollisuus uppoaa koko kilpailu. Hyvä nyrkkisääntö on, että renkaat tulee vaihtaa joka vuosi.

Teho

Harjoitusajot on suunniteltu tekemään renkaista luotettavampia. Sama rengas, jolla kouluttajasi kulki viime vuonna, ei tule olemaan sama tikkari, jonka avulla voit repiä radan sen kanssa tänä vuonna. Et voi todella vaihtaa rengasta, jota ei ole hyvä lyödä. Ja et löydä lempeää kulutuspintaa, joka vetää pyörääsi ruokakauppaan tehokkaammin tänä päivänä.